2012. február 29., szerda

Mokele-mbembe cikkem a Hihetetlen! magazinban

Korábban O. István "kolléga" cikke jelent meg a Hihetetlen magazinban a Fanyűvőről, most végre elmondhatom magamról, hogy Én is írtam egy cikket egy kriptidről az újságnak, mégpedig a Mokele-mbembéről ( a szöveg nem egyezik meg teljesen a blogban íródott Mokelés bejegyzéssel). Három oldalas lett, elolvasni lehet a 2012-es márciusi számban. De lefotóztam Nektek, ha lementitek és ránagyítotok tökéletesen ellehet olvasni. Valamint csatolok még képet is, amin állítólag az állat látható, Én eddig ezt a képet még nem is láttam.

5 megjegyzés:

  1. Klassz! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Jópofa:). Idősebb vagy nálam, úgy hogy Lacinak szólitalak.
    A fanyűvő felfedezésével kapcsolatban nem érzed magad őrült mázlistának, hogy feltételezhetően az első magyar kriptozoológus vagy aki tud a létezéséről?:D. Amúgy sajna nem tudok komolyabban segíteni a nyomravezetésében, van 1-2 ötletem azért ha még érdekel a téma, de ezeket az István oldalán lehet, hogy már olvastad. Szerintem hegyes-dombos vidéken, azon belül is vizek közelében lévő oduban lakhat, és az oreopithecus bambolii a legvaloszínübb öse, sajna magyar szöveg az alig van róla, de azért akad egy gagyi fordítás:http://translate.google.hu/translate?hl=hu&langpair=en%7Chu&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Oreopithecus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!:D De igen, örülök neki, de annak mégjobban örülnék ha én lennék az első aki filmre is veszi!:D De egy fotóval is megelégednék:P Voltam már keresni, barlangok nem tudom vannak-e a riolitt tufás részeknél, de ha jó idő lesz már megint megyek keresni,remélem sikerül több dolgot találni. És igen, István is erre a majom ősre tippelt :) Nem tudod mátranovákon az erdőben van-e valamilyen kisebb tó vagy hasonló?

      Törlés
  3. Az utolsó képek rohattul emlékeztetnek egy Iguanodonra.

    VálaszTörlés